Platový profil - Call centrum operátor
Odbor: Informačné technológie
Údaje sú vypočítané za posledných 24 mesiacov a zaukrúhlené na celé desiatky euro.
Zastúpenie respondentov:







Ak sa zapojíte do prieskumu platov, získate podrobnejšie informácie o platoch na vašej pozícii. Spravte niečo pre seba i svojich kolegov a zapojte sa do prieskumu!
Čo robí Call centrum operátor?
Call centrum operátor pracuje v oddelení zákazníckej podpory. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku za účelom poskytovania informácií alebo za účelom predaja služieb/tovarov. V prvom prípade odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy – radí, vysvetluje, rieši sťažnosti, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. V druhom prípade za účelom predaja, v rámci telemarketingu aktívne telefonicky oslovuje klientov a ponúka služby resp. tovar.
Operátor väčšinu času pracuje s telefónnymi sluchátkami za počítačom, využíva internú databázu zákazníkov, zapisuje do nej aktuálne údaje. V mnohých prípadoch pracuje na smeny. Príklady práce operátora:
- poradenský servis k predávaným produktom a službám (hardware, software)
- poskytovanie služieb: objednávanie, aktivácia (telekomunikačný operátori)
- marketingový prieskum: (agentúry vykonávajúce prieskum trhu)
- zvyšovanie a udržiavanie loajality zákazníkov (obchodné spoločnosti)
- telesales - aktívny telemarketing (obchodné spoločnosti)
V prípade poskytovania služieb pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Činnosť operátora si vyžaduje stálu sústredenosť, v špičkových záťažových hodinách môže byť náročná a stresujúca. [
viac informácií ]