Platový profil - Marketingový manažér
Odbor: Informačné technológie
Údaje sú vypočítané za posledných 24 mesiacov a zaukrúhlené na celé desiatky euro.
Zastúpenie respondentov:







Ak sa zapojíte do prieskumu platov, získate podrobnejšie informácie o platoch na vašej pozícii. Spravte niečo pre seba i svojich kolegov a zapojte sa do prieskumu!
Čo robí Marketingový manažér?
Marketingový manažér v oblasti IT a telekomunikácií manažuje propagáciu firemných produktov a služieb na trhu. V spolupráci s obchodným oddelením vykonáva aktivity za účelom zvyšovania trhového podielu. Zodpovednosti sa líšia v závislosti od spoločnosti a v závislosti od toho, či je úloha manažéra primárne zameraná na predaj produktov alebo len zúžene na zvyšovanie povedomia a znalosti produktov či značky.
Plánuje, organizuje, riadi marketingové aktivity, ktoré nepriamo podporujú predaj. Kľúčovým aspektom úspechu marketingových aktivít je odhalenie a pochopenie potrieb zákazníkov resp. trhu, ich premietnutie do firemných produktov a služieb, adresná komunikácia a distribúcia na cieľové skupiny. [
viac informácií ]