Platový profil - Pracovník podpory predaja
Odbor: Informačné technológie
Údaje sú vypočítané za posledných 24 mesiacov a zaukrúhlené na celé desiatky euro.
Zastúpenie respondentov:







Ak sa zapojíte do prieskumu platov, získate podrobnejšie informácie o platoch na vašej pozícii. Spravte niečo pre seba i svojich kolegov a zapojte sa do prieskumu!
Čo robí Pracovník podpory predaja?
Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná.
Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti. [
viac informácií ]