Platový profil - Konzultant technickej podpory
Odbor: ObchodÚdaje sú vypočítané za posledných 24 mesiacov a zaukrúhlené na celé desiatky euro.
Zastúpenie respondentov:








Ak sa zapojíte do prieskumu platov, získate podrobnejšie informácie o platoch na vašej pozícii. Spravte niečo pre seba i svojich kolegov a zapojte sa do prieskumu!
Čo robí Konzultant technickej podpory?
Konzultant technickej podpory poskytuje kvalifikovanú technickú podporu pre koncových alebo firemných zákazníkov. Je súčasťou oddelenia predaja, resp. v úzkej väzbe na činnosť obchodného oddelenia. Na rozdiel od pracovníka v call centre, rieši rôznorodé aj špecifické a procesné problémy a je súčasťou oddelenia predaja. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku bez osobného kontaktu. Odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy - radí, konzultuje, rieši sťažnosti, nastavuje alebo aktivuje služby. V prípade poskytovania informácií pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Podľa typu firmy a poskytovaných služieb zamestnávateľ môže vyžadovať prácu na smeny. [ viac informácií ]Ponuky práce - Konzultant technickej podpory
Pracovná ponuka | Služby | Ponuka pre región | ||
---|---|---|---|---|
Service Desk Agent | [ detail ] | Košice |